marți, 14 aprilie 2015

New

Ieri am dat o fugă prin Cartureşti. Iniţial nu voiam sa cumpăr nimic, dar apoi am descoperit o ofertă genială la cărţile din colecţia Jurnalul Naţional.
Oferta era aşa: cumperi 2 cărţi, o primeşti pe a3a gratis, iar la a2a ai 50% reducere.
Cât de tare e asta?!

Bineînţeles că nu am lăsat aşa ofertă să-mi scape, deci mi-am cumpărat aşa:

Cartea Mironei, de Cella Serghi
Calea Victoriei, de Cezar Petrescu
Teatru, de I.L. Caragiale.

Urmează să-mi mai iau, din aceeaşi colecţie, Cazul Magheru de Drumeş si Isabel si apele diavolului de Eliade, pentru ca sunt atââât de drăguţe si vreau să-mi întregesc colecţia.




Dacă ajungeţi pe la Cărtureşti şi profitaţi si voi de oferta asta, lăsaţi in comentarii numele cărţilor cumpărate de voi :D

Happy reading,
B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu