vineri, 10 aprilie 2015

Welcome to the Books Empire!

Salutare, cititori!

Sunt Bianca, am 17 ani si sunt din Ploiesti.
Astazi, 10.04.2014, e ziua in care, dupa multe ''cercetari'' si think-through's, am reusit sa imi deschid un book blog. 
Aveam ideea asta de ceva timp, dar nu am dus-o niciodata pana la capat.

Incepand de la recenzii de carti pana la recenzii de filme, de la cartile pe care as vrea sa le citesc pana la cartile mele preferate, de la discutii pe diferite teme, propuse de voi sau de mine, pana la concursuri si giveaways, asta o sa se gaseasca pe blog.
Blogul nu o sa fie numai si numai despre carti, ci o sa existe si topic-uri despre filme, tv shows, si alte lucruri de care sunt interesata si de care sper ca o sa fiti si voi :D

Sper ca am reusit sa va captez atentia si sa va starnesc interesul, macar putin. 

Pana ne citim data viitoare, stay safe and enjoy your books!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu