joi, 28 mai 2015

Guess who's back!

Saluuut!

Nu am mai postat nimic de aproximativ o luna, shame on me! Am avut ceva probleme cu laptop-ul şi parcă mi-era prea lene să scriu pe telefon, însă nu m-am gandit niciun moment să renunț la blog. So, here I am :D.

În timpul petrecut ''departe'' de tehnologie, am reuşit să citesc câte ceva si chiar să mai cumpar câteva cărţi, pe care nu am apucat încă să le citesc. Că, de, cred ca asta e problema universală a cititorilor. Cumperi 10 cărţi, citesti 2 şi după mai cumperi alte 10. Şi tot aşa, până te trezeşti cu o bibliotecă plină de cărţi necitite.
  • Îngeri şi demoni, de Dan Brown
De la Dan Brown am citit doar Codul lui Da Vinci, care mi-a plăcut enorm. Şi da, ştiu ca Îngeri si demoni a apărut prima, însă acum 3 ani când am citit-o, nu aveam habar de existenţa unei întregi serii Robert Langdon.
  • Robinson Crusoe, de Daniel Defoe
Am cumpărat-o din colecţia ''100 de opere esentiale'' nu pentru că ţineam neapărat să o citesc, ci pentru că vreau să îmi întregesc colecţia, dar cu siguranţă o să îi acord o şansă în vara asta.
  • Mari Enigme Ale Istoriei, De Pierre Bellemare
  • 111 teorii ale conspiratiei, de Jamie King
Mereu am fost interesată de teorii conspiraţionale şi de conspiraţii in general, aşa că atunci când am văzut cărţile astea, nu m-am putut abţine să nu le cumpăr.

Pe lângă asta, am început să citesc Experiment, de Veronica Roth, adică al treilea volum din seria Divergent. Am citit aproximativ 200 de pagini până acum, şi mi se pare mult mai bun faţă de primele două volume ale seriei.

Săptămâna asta sper să revin cu o recenzie la Dracula, de Bram Stoker, deci fiţi pe fază pentru că s-ar putea să vă surpind în orice moment cu un articol nou. :D

Happy Reading,


B.

Un comentariu:

  1. Chiar sunt curioasă de recenzia la ”Dracula”. M-am gândit să o citesc și eu cândva, doar că nu am avut nicio tragere de inimă.
    Și e adevărat, cumperi zece cărți, citești două, mai cumperi încă zece, și pe lângă asta mai și împrumuți alte cinci.

    RăspundețiȘtergere